Gelieve bij uw bestelling altijd een bereikbaar telefoonnummer in te geven

Moet ik de chauffeur helpen bij het uitladen van de producten?
  • De levering geschiedt per vracht transport en bovendien wordt van u verwacht mee te helpen bij het uitladen.
  • Wij rijden naar het aflever adres en er is een medewerking plicht van de klant om mee te werken bij het uitladen.
  • Zonder uw hulp kan de chauffeur de (meestal zeer omvangrijke) goederen niet lossen.
Redenen waarom de bezorging per vracht transport niet door kan gaan
  • Het aflever adres ligt in een straat of is niet bereikbaar voor vracht transport
  • Het aflever adres ligt in een straat of is slechts bereikbaar via een straat waarvan de begaanbaarheid verboden is voor voertuigen met een toegestaan totaalgewicht van 40 ton
  • Het leveringsadres bevindt zich in een straat of is slechts bereikbaar via een straat die smaller is dan 3,25 meter of die op een tijdens de levering te passeren punt beperkt is tot een doorgangsbreedte van minder dan 3,25 meter als gevolg van obstakels zoals geparkeerde voertuigen of een bouwterrein.

Als een van de genoemde bijzonderheden van toepassing is op het gewenste aflever adres of als u hierover twijfelt, neem dan voordat u een bestelling plaatst telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice om te verduidelijken of er geleverd kan worden en op welke locatie.

Moet ik bij de bezorging aanwezig zijn?
  • Er moet iemand aanwezig zijn die door u gemachtigd is.
  • Enerzijds om de levering van de goederen schriftelijk te bevestigen.
  • Aan de andere kant vereist het lossen van de goederen uw assistentie op zodanige wijze dat de werknemer van de expediteur wordt ondersteund door fysieke hulp bij het uitladen van de goederen van de vrachtwagen naar de stoeprand.
  • In het beste geval wordt er van de ontvanger (klant of gemachtigde) verwacht, fysiek in staat zijn, om een gewicht tot 30 kilogram te tillen.
Kan ik een concreter tijdstip van ontvangst aanvragen?
  • Er kan geen specifieke gewenste levertijd worden afgesproken.
  • Er wordt een planning met u gedeeld met tijdsvensters van een dagdeel. 
  • U ontvangt uiterlijk 1 dag voor de levering een notificatie via de mail. 
  • S&V bezorgt van maandag tot en met zaterdag tussen 07:00 en 18:00 uur. 
Kan ik producten ook retourneren?
  • Wij bieden u een teruggave van uw goederen tegen de vaste verzendkosten
  • De goederen moeten in perfecte staat worden geretourneerd om de volledige financiĂ«le waarde te ontvangen.
  • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de datum van levering.
  • Op maat gesneden materialen zijn uitgezonderd van het retour proces en kunnen niet worden geretourneerd. 
Transport van kunststof materialen bij S&V. Wij bezorgen de goederen met eigen transport snel en zorgvuldig

Heeft u nog verdere vragen?

Gebruik ons contactformulier zodat onze vak experts uw vraag snel en correct kunnen beantwoorden.

 

Â