icoon header stegplattenversand-nl Marktleider in kanaalplaten, golfplaten, serres en profielen icoon header stegplattenversand-nl  Kosteloos op maat icoon header stegplattenversand-nl Alléén erkende merken en tot 20 jaar garantie  

Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • De fabrieksgarantie van onze materialen lopen op tot 20 jaar
Coulance & service

We laten onze klanten nooit in de steek en kijken altijd oplossingsgericht en anders naar een alternatief. We zijn altijd bereikbaar via de mail of telefoon +31 10 307 28 19

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren & crediteringen
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen €59,99
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling hebt gebruikt
Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@kunststofplatendepot.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u nog verdere vragen?

Mocht u schade bij de geleverde producten constateren, gelieve de klantenservice direct te informeren.
Retouren en klachten genieten bij ons altijd hoge prioriteit

Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice 
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren.
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten.
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour.
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • Onze kunststof platen hebben een fabrieksgarantie tot 20 jaar.
Coulance & service
  • We laten onze klanten nooit in de steek, wat er ook gebeurt. We zullen altijd kijken naar een oplossing of een alternatief. U kunt onze vakexperts bereiken op +31 10 307 28 19
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren en creditering
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen €59,99
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt.
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling hebt gebruikt.

Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice 
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren.
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten.
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour.
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • Onze kunststof platen hebben een fabrieksgarantie tot 20 jaar.
Coulance & service
  • We laten onze klanten nooit in de steek, wat er ook gebeurt. We zullen altijd kijken naar een oplossing of een alternatief. U kunt onze vakexperts bereiken op +31 10 307 28 19
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren en creditering
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen €59,99
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt.
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling hebt gebruikt.

Heeft u nog verdere vragen?

Mocht u schade bij de geleverde producten constateren, gelieve de klantenservice direct te informeren.
Retouren en klachten genieten bij ons altijd hoge prioriteit
Winkelwagen
Log in

Nog géén account?

Mijn account
Home
Shop
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday