Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour
  • Retouren kunt u aanmelden door ons mail te versturen via contact@kunststofplatendepot.nl of ons contact formulier in te vullen.
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • De fabrieksgarantie van onze materialen lopen op tot 20 jaar
Coulance & service

We laten onze klanten nooit in de steek en kijken altijd oplossingsgericht en anders naar een alternatief. We zijn altijd bereikbaar via de mail of telefoon +31 10 307 28 19

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren & crediteringen
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen dezelfde hoogte als wat u heeft betaald voor de bezorgkosten van uw bestelling
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling heeft gebruikt
  • Retouren kunt u aanmelden door ons mail te versturen via contact@kunststofplatendepot.nl of ons contact formulier in te vullen.
Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@kunststofplatendepot.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u nog verdere vragen?

Mocht u schade bij de geleverde producten constateren, gelieve de klantenservice direct te informeren.
Retouren en klachten genieten bij ons altijd hoge prioriteit

Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice 
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren.
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten.
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour.
  • Retouren kunt u aanmelden door ons mail te versturen via contact@kunststofplatendepot.nl of ons contact formulier in te vullen.
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • Onze kunststof platen hebben een fabrieksgarantie tot 20 jaar.
Coulance & service
  • We laten onze klanten nooit in de steek, wat er ook gebeurt. We zullen altijd kijken naar een oplossing of een alternatief. U kunt onze vakexperts bereiken op +31 10 307 28 19
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren en creditering
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen dezelfde hoogte als wat u heeft betaald voor de bezorgkosten van uw bestelling
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt.
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling hebt gebruikt.
  • Retouren kunt u aanmelden door ons mail te versturen via contact@kunststofplatendepot.nl of ons contact formulier in te vullen.

Retouren - veelgestelde vragen​

Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met vracht transport
  • Het is heel belangrijk dat u in dit geval de situatie direct met de chauffeur kenbaar maakt. 
  • Als u de materialen alsnog kunt gebruiken ondanks wel beschadigd, neem dan ook ook contact op met onze klantenservice 
  • We behandelen ongelukkige situaties altijd met de hoogste prioriteit
  • Afhankelijk van de situatie zullen we de betreffende producten omruilen of crediteren
Kunnen goederen omgeruild worden?
  • U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen annuleren.
  • Uitgesloten zijn op-maat-gesneden (custom-fit) producten.
  • Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van retour.
Welke garantie heb ik op de producten van S&V?
  • De garantievoorwaarden voor het betreffende product vindt u onder "Download"
  • Daar kunt u de desbetreffende documenten van de fabrikant downloaden
  • Onze kunststof platen hebben een fabrieksgarantie tot 20 jaar.
Coulance & service
  • We laten onze klanten nooit in de steek, wat er ook gebeurt. We zullen altijd kijken naar een oplossing of een alternatief. U kunt onze vakexperts bereiken op +31 10 307 28 19
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Bij verzendmethode GLS of PostNL, ontvangt u een track&trace code binnen 1-2 werkdagen en kunt u de bezorging volgen
  • Voor transport van producten die met eigen vracht gereden worden, rijden we dagelijks van maandag tot en met zaterdag ritten in heel Nederland en België
  • U ontvangt in dit geval uiterlijk 1 werkdag van tevoren een notificatie via de mail met daarin de datum van bezorging en verwachte tijdstip
Beschadigde materialen of onjuiste levering bij bezorging met GLS of PostNL verzending
  • Stuur zo snel mogelijk foto's waar beschadiging te zien is met het bestelnummer in het onderwerp naar onze klantenservice via contact@kunststofplatendepot.nl
  • Wij zullen u vervolgens zo spoedig mogelijk nadere informatie toesturen
  • Mocht u een onjuist artikel hebben ontvangen, sturen wij u een retourlabel
  • Meer informatie over retourzendingen vindt u in onze algemene voorwaarden
Retouren en creditering
  • Goederen die met vracht transport zijn geleverd kunnen wij bij u ophalen. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant en bedragen €59,99
  • U krijgt uw geld binnen enkele dagen terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de goederen ons depot hebben bereikt.
  • De terugbetaling geschiedt via dezelfde betaalmethode die u bij uw bestelling hebt gebruikt.

Heeft u nog verdere vragen?

Mocht u schade bij de geleverde producten constateren, gelieve de klantenservice direct te informeren.
Retouren en klachten genieten bij ons altijd hoge prioriteit
Shopping cart
Sign in

No account yet?

Home
Shop
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday